Post by reostimmudflecla on Feb 24, 2022 5:47:24 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Magic Rampage ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Magic Rampage IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder glitch mynter ▞▞▞
▞▞▞ Magic Rampage 2022 version ▞▞▞
Flott spill med en klassisk arkadefølelse, detaljerte bakgrunner og episk musikk. Det er litt etterslep, men et av de store problemene jeg står overfor er at jeg ikke har klart å kjøpe nye varer i butikken som ildessensen og det døde gribbspydet, det sier stadig ikke nok gull, selv om jeg har mer enn nok . Jeg har avinstallert og installert appen på nytt og står fortsatt overfor dette problemet sammen med servertilkoblingsproblemer for nettspill. generelt flott spill, men har fortsatt noen feil.
Magic Rampage Jocuri de rol iob
du kan svinge våpenet ditt 5 ganger, og så må du vente på at "angrepene dine gjenoppretter" det er ekstremt kjedelig.
Ganske rad og opplyst, men kunne trengt litt mer polish. Gameplay er morsomt, noe sånt som et 2d-skytespill, men på en annen stil. Du løser noen gåter for å finne hemmelige områder (ikke nødvendigvis gåter, mer som å hoppe overalt for å sjekke hemmelige områder). Tbh, animasjon er litt klønete, men kunststilen utgjør stor sjarm. Kunne også brukt mer juice, kanskje bedre blodsprut og visuell f.eks. En ting jeg elsker er den faktiske synlige rustningen. Bra spill, men kan forbedres. Takk utviklere, her....😏🍌
Grafikken til spillet er veldig bra, men spillet er ikke åpent etter 43 nivå, hvordan kan jeg spille hele nivået av dette spillet
Jeg har spilt dette spillet i flere måneder. Spillet er bra, konkurransedyktig, vanedannende og oppdater alltid nytt utstyr, bygg hva du vil bygge. Bra spill. Fortsett.
Magic Rampage Igranje vlog yfkn
4.5 ★ Fantastisk spill. fullfør alle nivåer med ★ . Hva skjedde hvis jeg oppdaterte mobben min. & Installer spillet på nytt og logg på? Må jeg spille med start eller får jeg posisjonen min som før oppdatering/avinstaller ? Vennligst må svare. -0,5★ bcoz Jeg har problemer med fiendens skjoldangrepsrefleksjon.
Dårlig grafikk, dårlige kontroller, meningsløse konsepter, søppelposter, for mange våpen og magi som gjør det meningsløst, kostbare ting osv.
Город драконов (Dragon City) Симуляторы wkb
Spillet er veldig interessant og nivåene er veldig vanskelige😁😁😁😁😍😍😍😍
Magic Rampage Παιχνίδια ρόλων dmom
Det kan i beste fall være en gjennomsnittlig kamp.Det jeg hater er en uærlig utvikler. Lage en haug med falske 5-stjerners anmeldelser. De fleste av dem er skrevet av samme person og lyver deretter ved å si at de ikke gjorde det. Du kan se disse veslingene en kilometer unna. Jeg skulle ønske jeg kunne gi negative stjerner til avskum som dette.
Dårlig utformet og reletitiv. Fra nesten uunngåelige feller til en mengde hindringer som gjør at du hele tiden må endre belastningen med noen få trinn, spillet er bare ikke morsomt. I tillegg til at det ikke er morsomt, er det ikke konsekvent. Brannrustning beskytter deg mot brannfeller og lava, men ikke mot brannkuler. Mange av fiendene og fellene, som spøkelsene og sagbladene, dreper deg nesten umiddelbart, og spillets kontroll er forferdelig. Det er veldig lite å glede seg over med dette spillet.
Fantastisk spill!
BH-søl
Bra spill! Ikke en pengegrabber som 90 % av spillene her, perfekt for å tilbringe litt tid.
jeg liker det veldig godt! men det er noen ting jeg vil at du skal ta aksjoner på NÅ. For det første logget jeg på flerspillermodus på min andre carakter, og jeg hadde en annen carater før det, men jeg slettet den. så da jeg logget på, var jeg en annen karakter OG JEG BLEV ØDELTET fordi jeg hadde mye flott utstyr, og nå er jeg bare mye lengre enn jeg var med den gamle karakteren og mer penger. men med veldig dårlig utstyr, så vær så snill, jeg BER DEG, FIK DET!
Grei
Flott spill totalt sett, spilte dette for noen år siden og startet et nytt løp nå, og det er fortsatt like gøy. Det eneste problemet jeg har er ved det ukentlige fangehullet der shoppeezer bare forklarer hvordan det fungerer hver eneste gang og portalen åpnes først etterpå. Hvis han bare kunne lukke munnen hadde jeg blitt glad
Liker du nøkkeljakt for hele nivåer? Hva med skriptdialoger som ikke lar deg spille nivået så fort du vil, med smertelig sakte tekst som en 3. klassing kan lese raskere enn? Eller hva med å lage en karakter for deg selv i 30 nivåer, bare for å bli kastet inn i nivå 31 som en helt ny, svakere "historie"-karakter, og bli bedt om å spille som henne, og ham, for hele nivået? Hvis disse helt dumme designfeilene fascinerer deg, så er dette spillet for deg.
Dette spillet er flott. Det mangler bare én ting en måte å låse karaktersporet på. Under normale omstendigheter er jeg sikker på at dette ikke spiller noen rolle, men noen ganger klarer sønnen min å åpne spillet og har slettet noen av karakterene mine. Heldigvis har han ikke gjort hovedpersonen min ennå, men jeg er bekymret for at det bare er et spørsmål om tid. Edit: Hvis det var en måte å låse/lagre et enkelt tegn fra å bli slettet, ville jeg definitivt gitt 5*
Det er et flott spill jeg elsker historien, men jeg håper i neste oppdatering at de vil være en flerspillerhistoriemodus for å spille med vennene mine
dette spillet er morsomt og jeg elsker å teste ut forskjellige kapper
Spillet er litt fint, men det lar meg ikke bestå nivå 33. Det er problemet mitt
ganske morsomt spill. enkelt å spille og et fint gammeldags spill, men det er så lett å få tak i gode ting at spillet blir kjedelig etter en dag eller to. så får du folkene som betalte for å få de ufattelige overveldende gjenstandene som gjør spillet ujevnt og vanskelig å komme videre i uten å bruke penger. bra for å fordrive tid, men ikke noe id holde på telefonen min
Strålende spill, minner meg om spøkelser og nisser klassiske arkadespill, men bedre
Moro for en veldig kort stund, så blir det veldig repeterende.
Spillet er veldig morsomt elsker grafikken elsker kontrollen og elsker spillingen
Det var morsomt å plukke opp dette igjen, og jeg elsker det nye innholdet som har kommet siden jeg forlot spesielt den "konkurransedyktige" modusen. Er det mulig å legge til en lokal co-op for å spille med venner i utfordringer og oppdrag og kanskje nye angrep annet enn bare å kaste 🤞🥺. Hvis det å kaste er en viktig del av spillet, er det greit 👍
Spillet er morsomt og har en god historie. Men det som skuffer meg er at spillet mangler konseptet pvp. PVP er der du kjemper og slår andre spillere med dine egne ferdigheter, ikke med ditt kraftige utstyr. Pvp-systemet er ikke balansert. Selv om jeg er en nå lvl-spiller, kan jeg møte opp mot high lvl-spiller med bedre utstyr.
Dette spillet var bra helt til du fullførte dragebosskampen. For meg var dragebosskampen det siste morsomme øyeblikket. Når du er ferdig med sjefen, ble spillet bare så urettferdig. Fiendene er altfor tøffe og byttet de gir deg er bare søppel. Jeg ble sittende fast med en brannstab og en druidevest-greie fra som kapittel 3 til jeg slettet spillet. Også kjøpmannen suger. Det eneste nyttige jeg kan kjøpe fra ham er de helbredende eliksirene, og jeg kan ikke engang bruke dem mye siden jeg holder på å dø!
Ærlig talt, det var underholdende frem til de siste kapitlene der noen av sjefene hadde unødvendig (jeg gjentar, unødvendig) høy HP. Jeg brukte 20 minutter på å gjenta de samme trekkene på en sjef, og akkurat da jeg trodde sjefen døde, "forvandlet han seg". Det var der jeg nettopp bestemte meg for å avinstallere spillet.
Magic Rampage Rollenspiele zwj
Endelig! For et fantastisk mobilspill. Jeg liker utseendet og følelsen av det, vi blir ikke bombardert med annonser... Absolutt verdt nedlastingen
Dette spillet er litt vanskelig (spesielt fra nivå 17, og når du kjøper et nytt våpen, så vil jeg se en annonse i stedet for å kjøpe for pengene mine, men tross alt veldig bra☺
Dette spillet er best og fantastisk, men dette spillet bør sakte oppdateres og sent introdusere det nye nivået. Så introduser raskt nytt nivå.
Spillet er overraskende morsomt med akkurat nok av en utfordring til å holde det tilfredsstillende med bare litt oppstyr og muss!! Jeg liker de skjulte funksjonene, skulle ønske du kunne vinne mer gull for å kjøpe oppgraderinger litt raskere, men generelt sett god jobb!!! :::=^)
Hvorfor stoppet nedlastingen plutselig og startet på nytt når jeg nådde 98 %?
Morsomt rullespill med litt rpg-miks
Jeg tror jeg fant dette spillet på Plays "On Sale"-seksjon og plukket det opp. Det er som Mario, men med magi, dårligere kontroller, dårligere grafikk og dårligere tempo. Jeg tror jeg spilte kanskje 15 minutter av dette før jeg bare tapte ut.
verste spillet jeg noen gang har spilt ... jeg trykker på det nye spillet og så plukker jeg plutselig en rustning og en kniv .. det står her at vesken din er full selg noen ting .. og vesken min er allerede tom ... og når jeg kom tilbake .. vil det spises igjen .. jeg kan ikke velge noen ting .. dette spillet suger!
Jeg rangerer denne 4 bare fordi de neste nivåene ikke er ute ennå, men alt av disse spillene er nesten perfekt, jeg håper de bringer ut nye nivåer snart, skapere!! få hjernen til å jobbe raskere takk!!!!!
Spillets grafikk (design av knapper, bevegelse av karakterer, osv.) er bare så kjedelig. Det er ikke verdt det å forbruke 200mb av lagringsplassen din. Men det er flott faktisk, hvis du gjør det bedre.
Sutff blir for dyrt og nivået blir mer og vanskeligere fordi du trenger et våpen som er sterkt nok og rustning holdbart nok så tre stjerners heldig var en 1 meh no big deal skaper
Laggy bevegelse, dårlig historie, dårlig grafikk
Spillet er fint i begynnelsen, men blir veldig vanskelig etter en stund. God rustning er unødvendig, de fleste mobben treffer deg uansett. Mistet viljen til å fortsette fordi vanskelighetene skyter i været på en merkelig måte. Trenger også en haug med fargede nøkler for HVER nivå. De koster mange mynter i spillet avhengig av fargen. Så ha det gøy med oppdrett av gull mens du er en skudd, antar jeg.
Fint spill, trenger mer flytende spillkontrollbevegelser