Post by reostimmudflecla on Feb 24, 2022 5:44:14 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Braindom 2: Brain Teaser Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Braindom 2: Brain Teaser Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder generatorpunkter ▞▞▞
▞▞▞ Braindom 2: Brain Teaser Games 2022 version ▞▞▞
Jeg elsker dette spillet. Jeg elsker dem alle som dette. Jeg har bare 1 problem. Jeg har kommet til nivå 301, men det lar meg ikke spille det. Når jeg trykker på play-knappen går den bare tilbake til nivåskjermen.
Tonnevis av annonser, mange forsøk på å få deg til å se enda flere annonser. Det er ingen måte å miste et nivå, siden det får deg til å velge bevis for hvert svar før det godtar svaret. Kanskje gøy for andre, dette er bare ikke for meg.
Det er morsomt, men det er virkelig buggy. Jeg kan gjøre det samme 100 ganger, og det vil ikke fungere. Får et hint, gjør det igjen og etter ytterligere 50 ganger med å gjøre det samme vil det fungere. På noen av nivåene lar det meg ikke gjøre noe som er veldig frustrerende
Dette spillet er veldig veldig fint, og hvis du slår av mobildataene, vil ingen tillegg vises
Spillet er bra, men de mange annonsene gjør spillet kjedelig.
Konseptet med dette spillet er kult, det ville vært kult, men jeg kan ikke spille det. Det er alt for mange lange annonser for hver eneste knapp som trykkes, og det er uutholdelig, jeg har absolutt ikke noe ønske om å sitte og vente bare fordi spilleren vil tvinge meg til å betale for ingen annonser. Jeg spiller spillene for å miste stresset, men dette spillet stresset meg med all ventingen og reklamene nok til at jeg nå slettet det. Ikke morsomt! Irriterer og skaper stress. men jeg venter på svaret mitt.
Dette spillet har en million annonser 2 til 3 per brett, mer enn noe spill jeg noen gang har spilt. Deretter stopper den på nivå 340 og går tilbake gjennom brettene du allerede har spilt. Deretter inkluderer de en knapp du tror tar deg til neste nivå i spillet, men den lanserer et helt nytt spill fra Braindom for nedlasting. Ikke sikker på hva apputvikleren tenkte, men det føles gimmicky og som lureri for å holde deg nedlasting kortspilte og ekstra mange lange annonser. Shm skuffende 😞
Spillet er bra, men den gjentatte reklamen for solitre er veldig irriterende.
For mange annonser. 1 annonse etter hvert spill er galskap!!!!!!!!!
Verst!! Annonser med noen sekunders mellomrom! Ikke last ned det er bare bortkastet tid
Jeg liker spillet, men problemet er at utfordringene ikke er som utfordringene de viste på spillannonsen
Ok, så jeg liker dette spillet. Det er en god måte å fordrive tiden på. Ville bare fortelle utviklerne at spiderman-nivået er supervanskelig fordi den doble hint-knappen skjulte edderkoppen.
Hintene er ikke klare og det er vanskelig å vise bevisene.
Gåter er ekstremt enkle, men det dårlige engelske språket i ledetekstene og uklare retninger gjør dette mye vanskeligere enn det er. I tillegg er det en annonse etter hvert 2. sekunds nivå. Avinstallert.
det er virkelig morsomt hjernetestingspill
Jeg elsker dette spillet! Men jeg fant 2 nivåer som bare var BLANKE, men det var litt vanskelig å fikse, men det fikk det til. I tillegg er jeg besatt av dette spillet!
Jeg trodde dette ville være for vanskelig, at de ville finne på luresvar, men det gjorde de ikke. hvis du tenker et men, kommer det til deg
For mange annonser, gjentatte nivåer.
Bra spill
Braindom 2: Wie is? Denkspel Woordspellen jzo
Det tar kanskje 5 sekunder å spille av en scene etterfulgt av en 30 sekunders annonse. Annonser etter hver scene Jeg forstår at den genererer inntekter, men annonser etter hver scene er bare for mye. Ikke verdt tiden Enhver glede av spillet blir tatt bort av de konstante annonseavbruddene. Noen få av gåtene er også litt fornærmende som "hvilken familie er fattig".
Dere har blitt gale med annonsene. Du kan ikke røre noe uten å se en annonse først. Utover grådig.
Braindom 2: «Μάντεψε Ποιος» Παιχνίδια λέξεων vgwb
Dette spillet er veldig glitchy. Selv når du vet hva du skal gjøre, lar programmet deg ikke gjøre det.
Alt for mange annonser. 1 annonse etter hvert spill. Også annonser for å få noen varer. Ville gitt 0 stjerner hvis kunne. Utviklere er mer interessert i annonsepengene enn selve spillet. Avinstallering Jeg tror nesten alle de 5 stjernene er enten utviklerne eller gjør de 5 stjernene per forespørsel fra dem. Når du bruker mer tid på å se annonser enn på å spille, er det ingen måte at den skal få 5 stjerner.
Braindom 2: Siapa? Teka Teki Kata koho
Dette er et veldig morsomt og annerledes spill! Den har et "ingen annonser"-alternativ som jeg ALLTID er takknemlig for. Jeg anbefaler å prøve det. OPPDATERING: Jeg liker dette spillet veldig godt. Etter å ha kjøpt alternativet Ingen annonser, fortsetter imidlertid annonser med uforminsket styrke! Dette føles veldig lyssky for meg. Det er som å spille et spill med en juksemaker. Derfor endrer jeg vurderingen min.
For mye reklame
Meeeh
Gåter er enkle, men hovedproblemet her er at annonser blir kraftig installert på telefonen min. Av alle sponsorene du kunne ha funnet, valgte du én som liker å installere på folks telefon uten at du en gang rører telefonen. Det høres bare ut som skadelig programvare, og jeg vil ikke ha det i nærheten av telefonen min. Hvis det ikke var for å få blekk på Tapas, hadde jeg allerede avinstallert dette
Alt for mange annonser som var altfor lange. Jeg avinstallerer på grunn av bortkastet tid. Det er bokstavelig talt en 40 sekunders annonse etter hvert puslespill. Gåten tar omtrent 15 sekunder å løse. Jeg vet at de vil tjene penger, men dette er latterlig.
The Emerald Maiden: Symphony of Dreams Dobrodružné ukcx
Du kan unngå annonser, men hvis du blir sittende fast må du se dem slik at du kan komme videre. Noen ganger klikker jeg også på den rette tingen for å flytte og åpne det som er der, og det vil ikke åpnes. Ellers er det et flott spill for tankene dine.
Smart og så langt har jeg ikke blitt krenket med annonser på alle nivåer. Det er et alternativ for ekstra gevinst, men ikke nødvendig.
For mange annonser!!! Ellers ville det vært et flott spill!
Grei nok, helt til nivåene bare begynner å gjenta seg om og om igjen
Det fryser til mye midt i spillet etter min mening
For synshemmede. Vi bør være i stand til å utvide hvert bilde med en mulighet til å bruke et forstørrelsesglass i stedet for at det bare er tilgjengelig for noen få bilder. Selv med brillene mine, er flere bilder vanskelig å se den lille skriften der ledetråden er å kunne løse gåten. Bortsett fra det er det et bra spill. Vennligst oppdater dette spillet med muligheten til å bruke et forstørrelsesglass eller for å kunne utvide bildet.
Hvis du føler at du ikke får nok annonser i livet ditt, så er dette spillet for deg!
De som klager på ADS, prøv å spille det OFFLINE. TAKK MEG SENERE
Legger legger legger til; det legges til hvert 5. sekund. Hvis du liker å se en konstant strøm av annonser, er dette spillet flott. Jeg elsker hvordan de ber om en vurdering i spillet rett før spillet blir til et reklamebrett.
Full av tillegg, jeg lastet det ned, spilte i 5 minutter, sett på som 15 tillegg, og avinstallerte det. Det er bare superirriterende, jeg vil like spillet uten eller med mye mindre tillegg, men jeg kommer ikke til å betale for det.
For mange annonser! Det tar lengre tid å komme gjennom en annonse for å løse et puslespill. Du får ikke de lange annonsene før etter at de ber deg om å rangere spillet, men spillet var ganske morsomt
Braindom 2: Siapa? Teka Teki Kata jkuy
Du kan ikke zoome inn på scenen. Jeg er ung, men har veldig dårlig syn. Jeg kan bare ikke se scenene, de er ikke store nok.
Flott konsept og spillingen er ganske bra. Dessverre er det ganske mye gjetting om hva du skal klikke på for å løse problemet. Også langt til mange annonser.
puslespill allerede morsomme og jeg elsker gåter og gåter på samme tid
Jeg trodde vanskeligheten ville øke. Det gjorde det ikke. Super kjedelig.