Post by reostimmudflecla on Feb 24, 2022 5:16:38 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ 성디펜스RPG:궁수키우기 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ 성디펜스RPG:궁수키우기 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats meer bron ▞▞▞
▞▞▞ 성디펜스RPG:궁수키우기 2022 version ▞▞▞
Heel leuk.😀
eigenlijk best leuk
👍
Absoluut vreselijke gebruikersinterface, gameplay en meer ...
Goed ontwikkeld goed gespeeld. Heb er erg van genoten. Ik verwacht updates, ik hoop dat het niet teleurstelt
Goed om een keer te doden
Veel te lang om 99.999.999 te krijgen. Te lang tot eerste reïncarnatie
CastleDefense : RaiseArcher কৌশল vctj
Malen voor de eerste wedergeboorte is belachelijk. Zware manipulatie om geld te betalen om de laatste maling te krijgen.
Goed
Het menu verdwijnt niet? Stages starten niet. De bonustimer telt af, zelfs als het menu niet reageert. Het spel is in (wat lijkt op) Japans voor sommige delen, maar andere delen in het Engels. Het is niet erg gepolijst.
Ik vind dit spel leuk. Het is eenvoudig en intuïtief. Ik vind het vreemd dat de categorie subwapens altijd de verste vijand neerschiet. Wat cool zou zijn om te hebben, is een tutorial aan het begin van het spel.
Ik koop autoplay onbeperkt. waarom tot nu toe niets gekregen? Mijn geld terug of geef me onbeperkt auto AIM Nowwww!!!..
Als gevolg van niveaubeperkingen raakt u een harde muur.
Goed spel, maar ik kan geen wedergeboorte 1 krijgen enzovoort. Als er een manier is, lmk, zodat ik een 5-sterrenbeoordeling kan geven in plaats van 3
Hallo net 3 dingen gekocht en nooit ontvangen
Malen, malen, malen, malen...
Zal de beoordeling bijwerken als er updates komen, indien nodig. De dagelijkse geschenken lijken best aardig, maar zijn niet bruikbaar tot de wedergeboorte die voor altijd lijkt. Als er goud in de cadeaus zou zitten, zou dat erg leuk zijn.. en mij ook motiveren om videoadvertenties te blijven kijken.
Behoorlijk verslavend
Goed spel. Vloeiende afbeeldingen. Had een paar kleine problemen die snel werden opgelost. Dank u. Ga zo door met het goede gamen.
Leuk spel, ik vind het zelf ook erg leuk.
timo
Dus ik geef het 3/5. Geen cosmetische items of outfits, prestigie duurt zo lang en niet automatisch opnieuw proberen of doorgaan. Na elke golf moet je handmatig op opnieuw proberen van de volgende klikken. Je torens en held hebben ook een MAX-upgrade per wedergeboorte, dus het vertraagt de voortgang omdat de maximale torens DPS-wijs vallen voordat je prestige bereikt, en dwingt je tot prestige om dit te doen om vooruitgang te boeken. Het is momenteel een zeer slechte systeem / mechanische implementatie. Game heeft potentieel als deze dingen echter worden toegevoegd / opgelost.
Goed spel om tijd door te brengen.
성디펜스RPG:궁수키우기 אסטרטגיה bwes
goed
geniet van het eindeloze. zo veel pret
Goed spel, mijn enige klacht is hoe lang het duurt om een wedergeboorte te doen. Het lijkt erop dat je 9 hebt vastgehouden totdat de doos geen 9 meer toeliet. Ik ben op golf 299
Als je van grindspellen houdt om sterker te worden en langzaam grotere getallen te zien, dan is dit jouw spel. Niets spannends, maar het geeft voldoening om jezelf te zien groeien
성디펜스RPG:궁수키우기 Strategi oyy
veel slijpen en leuk om te spelen
Het is ok
Ik hou zo veel van dit spel, het is een leuk en tijdrovend spel, de grafische vormgeving en het ontwerp zijn vrij eenvoudig, maar dat maakt het spel zo leuk om te spelen
Het is een leuk maar saai spel, te veel sleur en het is altijd hetzelfde denken. Als je betaalt, is het veel sneller
Kan nergens vanuit het niveauselectiescherm
Ik heb 3 dagen om stage300 en level 999 te bereiken, maar ik heb nog steeds meer tijd nodig om dat geld en die edelstenen te vermalen. op je zelf. Maar nog steeds ok om te spelen om de tijd te doden.
Het is niet slecht. Goed tijdverdrijf.
Erg leuk spel, maar het slijpen, man.. het slijpen dat nodig is voor elke Wedergeboorte (prestige) is een beetje overdreven. Ik klaag meestal niet over slijpen, maar dit is gewoon hetzelfde keer op keer, dezelfde fase ~500 keer herhalen. Er is een manier nodig om het malen minder repetitief te maken. Kan betalen om het proces te versnellen, maar ik speel f2p. Hoe dan ook, leuk spel voor de rest, denk dat ik eigenlijk nog geen andere klachten heb
Het is moeilijk om vooruit te komen, omdat de eerste wedergeboorte al zo moeilijk is, nu worstel ik voor de tweede wedergeboorte. Bijna alles is al gemaximaliseerd, maar ik kom nog niet door stage 180.
Het spel start niet eens. Ik druk op fase 1 en er gebeurt niets
성디펜스RPG:궁수키우기 Стратегически zwcf
Niet slecht, maar mijn boogschutter stopt met schieten in de oneindige baas-modus
Veel plezier, erg leuk om te spelen, wow als een goed spel
Leuk, maar pittig. Na wedergeboorte 1 dacht ik dat ik weer helemaal opnieuw zou beginnen en ik dacht dat dat leuk zou zijn, maar in plaats daarvan ontgrendelt het een nieuwe achtergrond voor je, evenals een aantal leuke upgrades. Ik wou dat de nieuwe gebieden ook nieuwe monsters hadden. Ik verwachtte woestijnvarianten van bazen uit de graslanden, maar toen ontdekte ik dat het weer dezelfde bazen waren en ik was diep teleurgesteld. Ik heb geld uitgegeven voor automatisch richten, maar ik heb het gevoel dat het automatisch moet worden ontgrendeld na wedergeboorte 1.
My Lovey : Choose your otome story Adventure ftz
Leuk spel
Leuk spel, beetje slordig.
Het was redelijk leuk. Toen werd mijn voortgang gewist
Goed spel
er is een manier om het spel te breken, voeg meer zeroooos toe
10/10
Waarom kan ik sinds vandaag niet meer inloggen op het spel? Verwijder de installatie en installeer opnieuw, maar kan nog steeds niet inloggen ... een oplossing?
Ik wou dat het kan werken op mijn telefoonversie 6.1
Deze game crasht elke beweging die je maakt. Kekw
leuk spel, maar verminder alsjeblieft het behoefteniveau voor wedergeboorte het is een behoorlijk lange reis om wedergeboorte te doen, evenals spelcodes of promocodes waar het kan zien, voeg dan meer bogen toe of maak een niveaukaart van upgrades in plaats van het te maken op niveau , zelfs het toevoegen van karakters die je kunt toevoegen