Post by reostimmudflecla on Feb 24, 2022 5:10:35 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Unblock Ball - Block Puzzle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Unblock Ball - Block Puzzle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes meer kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Unblock Ball - Block Puzzle 2022 version ▞▞▞
Ok om tijd te doden, maar gewoon veel te gemakkelijk. Ik wilde iets uitdagenders. Oh en de advertenties zijn gewoon belachelijk! Elk niveau is een advertentie. Ze zouden het op zijn minst elke 5 of 10 kunnen doen. Ik ben op dit moment op niveau 240. Zoals ik al zei tegen makkelijk.
Leuk spel Maar die eeuwige kut reclames tussen door Erg vervelend
Vier levels gespeeld en drie reclamefilmpjes door mijn strot geduwd. Ik snap dat ze ergens hun geld moeten verdienen maar dit is belachelijk. Dus delete en nooit meer...
De game zelf is geweldig, maar ffs er is een advertentie na elk level. Ik bedoel, na elke 4 of 5 niveaus is, denk ik, acceptabel, maar niet na elk niveau. Ik denk dat de ontwikkelaars hun advertentiebeleid moeten herzien.
Leuk spel. Maar veel te veel advertenties. Er wordt voortdurend een banner toegevoegd plus een advertentie op volledig scherm waarop u moet wachten om ELK ENKEL spel over te slaan. De verhouding tussen advertentietijd en afspeeltijd is ongeveer 3 op 1. Zal waarschijnlijk worden verwijderd.
Leuk maar veel reclame
Geleidelijk uitdagender. Ik geniet ervan.
Het is een leuk spel om je hersens te laten kraken. alleen de advertentie zijn het maar dat heeft geen invloed op de inhoud van het spel.
Interessant, maar ik ben op niveau 550 en de puzzels lijken nog steeds vrij eenvoudig.
Eenvoudig en saai
Puzzels zijn te simpel.
Heel eenvoudig spel. Makkelijk te spelen. Eigenlijk heel makkelijk te spelen. Er zijn advertenties na elk niveau. Het is erg vervelend omdat het spel zelf, hoewel eenvoudig, leuk en bevredigend is. Ik begrijp het betalen van de rekeningen, maar er zijn gewoon te veel advertenties.
hou ervan. maar waarom verschijnen er zoveel advertenties nadat we het spelniveau hebben gewonnen het is sowieso vervelend ... blokkeer alsjeblieft je advertenties en we kunnen van het spel genieten zonder iets storends.. Alsjeblieft...
Goed voor kinderen
Dit is een spel over het bekijken van advertenties, niet over het oplossen van complexe doolhoven. Ja, alle doolhoven zijn eenvoudig. Het spel is zo eenvoudig dat je alleen maar minder dan 5 blokken hoeft te verplaatsen en je wint. Het komt goed als ze 100 niveaus hadden, maar ze hebben er maar 64 en ik speelde 35 niveaus en verwijderde het spel daarna. Ik heb geprobeerd om elk level op een andere manier af te ronden, maar ben er bij de meeste niet in geslaagd vanwege vaste blokken. De enige suggesties zijn om add te repareren, alle blokken verplaatsbaar te maken een hintknop toe te voegen.
Te veel advertenties, voor elk niveau
Na elk niveau een toevoeging. Ik weet dat toevoegingen nodig zijn, maar het moet ook speelbaar zijn.
Geweldig idee, maar ik ben op niveau 70 en het is gemakkelijk moet moeilijker worden. Afgezien daarvan is het geweldig, maar omdat het gemakkelijk is, zou ik het binnenkort kunnen verwijderen als het gemakkelijk blijft, maar ik raad je aan het te proberen. Het is leuk voor jullie mensen.
Dorus
3* want te vaak en te veel reclame elke ronde reclame is superirritant.
Mega tof
Te veel reklame .........jammer
Dit spel laat de geest meer rommelen en ontwikkelde de kracht van het oplossen van problemen, zoals vereist om vaak slim te denken. Geleidelijk aan naarmate het niveau toeneemt, vereisten de rumble-stukken meer strategie
Ik ben nog niet te ver gekomen, maar tot nu toe is het te gemakkelijk. Het is niet nodig om de eerste niveaus op deze basis te starten.
Jungle Adventures 2 Adventure eapi
slechts
Dit is een heel leuk spel dat ik gespeeld heb. Alleen op 2 niveaus had ik hulp nodig.
Leuk spel maar elke 4 seconden reclame is teveel
Unblock Ball - Blok puslespil Hjernegymnastik lkou
Had potentieel om geweldig te zijn, maar het is eigenlijk gewoon een middel om advertenties door je strot te duwen. Ik kreeg 3 advertenties voordat ik de tutorial doorliep. Uninstaller voordat de 3e advertentie klaar was. Smh. Dat is niet leuk.
Op dit moment acceptabel en enigszins ontspannend?
👍😊 Geweldig spel ! ! ! ! !
Te veel reclame tussendoor.
Geweldige graphics en goede gameplay, maar niveaus zijn te gemakkelijk en de moeilijkheidsgraad is veel te lang. En advertenties na elk niveau is het grootste nadeel, ik weet dat ontwikkelaars inkomsten nodig hebben voor het spel, maar dit gaat te ver voor mij.
Het is egt heel leuk om te spelen want je wort slanker en het is goed voor je fokkes tip Maar doe wel je wifi uit
Te veel geklamen.....
Door alle reclames niet speelbaar. Erg overdreven. Een beetje hoort er helaas bij maar dit is...........
Een spectaculair spel uitgerust met aantrekkelijke graphics. Gefeliciteerd. Ik begrijp echter wel dat uw winst voor uw creatie alleen afhangt van advertenties. Het verminderen van de hoeveelheid advertenties zou echter de game-ervaring aanzienlijk verbeteren, omdat ze nogal opdringerig kunnen zijn. Misschien zou één advertentie per 10 niveaus redelijk zijn. Ik zal dit programma opnieuw installeren zodra het probleem is verholpen. Groeten uit het VK.
Te veel reclamen jammer
Het is echt een makkelijke spel
დაბლოკვა Ball - ბლოკი Puzzle თავსატეხი uph
Veel te veel reclames
Te makkelijk. Te veel advertenties. Meer tijd in advertenties doorgebracht dan spelen.
Ik hou van het spel, gewoon te veel advertenties achter elkaar.
dit is toch niet echt een spel....
💩💩💩💩super leuk
Veel te veel reclame woord er gek van verwijderd
Te veel advertenties. Ja, er zijn veel gratis spellen met advertenties, maar die spellen tonen geen advertenties na elk niveau. Ik had slechte ervaring met dit spel vanwege advertenties. Maar ik heb iets goeds gevonden in deze game, het is 3D-animatie en gameplay. Dat is alles!
Het is gewoon leuk
Voor alle ad-junkies die hopeloos verslaafd zijn, is hier uw oplossing. Wow man verdooft mijn geest.
echt heel irriterend dat je na elk level een reclame krijgt
Leuk tot level 4. Letterlijk elk level na 4 wordt gebombardeerd met advertenties, elke keer dat je klaar bent met een level. Ik heb 2 sterren beoordeeld omdat; Geweldig idee concept, en een geweldige Time Killer. Ik snap dat je geld nodig hebt, maar advertenties na elk level plaatsen is niet de manier om dat te doen. Game-ontwikkelaars zijn tegenwoordig teleurstellend. Sorry, ik heb geen advertentiegame nodig die ik nooit ga spelen. Tot ziens!
Na elk potje heb je reclame en het is super makkelijk
Odblokiraj žogo - Blok puzzle Sestavljanke aucs