Post by fotumeatliactur on Feb 9, 2022 9:13:13 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Home Design - Modern City ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Home Design - Modern City IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kokemusta ▞▞▞
▞▞▞ My Home Design - Modern City 2022 version ▞▞▞
My Home Design - Modern City પઝલ vizu
Se on niin ärsyttävää. Se pysähtyy uudestaan ja uudestaan pelin väliin ja menetän pelin, jota pelaan. Ja toiseksi kun voitin tuon candy crush -pelin, se ei antanut rahaa ollenkaan, rahaa ei lisätty.
Pidän tästä pelistä, mutta annan kaksi tähteä, koska sinun täytyy pelata peliä saadaksesi rahaa
Peli kotini suunnittelupeli sinulle mallinnuspelimme ja erittäin mielenkiintoinen peli
Tämä on erittäin hauska peli, jonka saat suunnitella unelmiesi talosi. Minä ja äitini menemme yhteen nähdäksemme kuka voittaa palapelin ansaitaksemme kolikon, mutta yksi ongelma on, että saat vain pieniä liikkeitä jokaisessa pulmapelissä ja joka kerta kun menet uudelle kierrokselle, hinnat nousevat ja nousevat, mutta muuten. kaikki on hyvin ❤️❤️#AaliyahGlover
En todellakaan pidä pelistä, koska osasta, jossa sinulla ei ole tarpeeksi rahaa ostaa jotain, se pakottaa sinut pelaamaan vastaavien helmien osaa, enkä olisi asentanut sitä ilman jalokiviä, joten se on miksi poistan pelin ja annan sinulle huonon arvosanan 😡😡😡😡😡😡😡😡😡
Olen jumissa. Seuraava taso ei avaudu. Olen päivittänyt pelin ja lähettänyt sähköpostia kehittäjille, mutta en silti voi siirtyä seuraavaan malliin. Ei hyväksyttävää.
Tämä sovellus on hämmästyttävä, mutta kauheita lisäyksiä se on ainoa huono asia siinä!!!!!♡♡
Suloinen mutta tylsä...Joka seuraava luku tulee kalliimmaksi.. Ja siivoamisen tulee aina olla nolla tai vähemmän kuin se on Plus liikaa asioita..esim. makuuhuoneen sisustaminen..sinulla on jo seinä koristeena sängyn päällä.. ei tarvitse enempää kuvia tai jotain..se vain liikaa
Vihaan tätä peliä, se kieltäytyy menemästä toisille tasoille olen valmis suunnittelemaan sen juss mustan en näe mitään niin tylsää
piti 2 selvittää, miten 2 saa asiat tehtyä, mutta täytyi vain laittaa esine kuplaan.
My Home Design - Modern City Teka-teki odm
Sain koristelun valmiiksi, mutta en pääse seuraavalle tasolle. Korjaa se minulle ystävällisesti
Alussa se oli ok, mutta sitten se alkoi kaatua aina kun pelasin Cany-peliä, eikä se anna minun tehdä mitään pelissä, kun se kaatuu ja jopa musiikki soi, kun suljet puhelimen, tarkista ja vaihda se (yksi tähti ja puolikas)
Rakastan malleja vihaan mainoksia. Haluan maksaa versiosta, jossa ei ole mainoksia. Rakastan peliä, mutta päätin lopettaa sen pelaamisen, koska mainosten määrä on järjetön.
Peli on mukava, mutta tapa moniin mainoksiin, joista et pääse eroon, vie pois kaiken ilon, jonka voit saada pelin pelaamisesta.
Se on parempi aiemmalla tasolla, mutta myöhemmin sen net-WiFi ja WiFin läsnä ollessa se ei toimi s😡😡
Ei niin paljon mainoksia ja upea peli, jonka suosittelen lataamaan
My Home Design (Modern City) -sovellukseni lakkasi toimimasta heti tänään, joten minun piti poistaa se. Myöhemmin samana päivänä latasin sen uudelleen. Tätä en ymmärrä, miksi minun täytyy aloittaa alusta, kun olin niin paljon edellä pelissä?
Toinen pettymys kolmen ottelun peliin...Annoin sille vain yhden tähden, koska jos et osta timantteja jatkaaksesi pelaamista, et pääse mihinkään nopeasti. Voitat vain yhden viidestä, vaikka katsoisit mainoksen saadaksesi kolme ylimääräistä liikettä, vaikka häviät silti.
Peli ei ole huono, mutta mainokset ärsyttävät
Tykkään pelistä, mutta en tiedä onko se vain puhelimeni, mutta peli kaatuu jatkuvasti ja teen niitä asioita, joissa avaan sen ja se sulkeutuu itsestään ja se on ärsyttävää. Muuten aivan hyvä peli ☺
Kun pelasin tätä peliä, oli vaikea saada nämä tasot loppuun ja melkein itkin äidilleni, että se oli erittäin vaikeaa
Annan sinulle yhden tähden, koska,yksi:kun annat minulle haasteen, en voi pelata vaikka painan Enter-painiketta, kaksi:en voi ladata lisää asiakkaita, vaikka laittaisin mobiilidatan päälle ,kolme:se possu syö paljon rahojani, se on jo täynnä, mutta se ei anna minulle rahaa. Tämä ei ole sitä mitä odotin teiltä, olen erittäin erittäin pettynyt. 💘
se on hämmästyttävä peli ja rakastan sitä, että olet valmis, se näyttää sinulle ennen ja jälkeen
Päästä vapaana pelaat viidennen merkin alkuun asti, etkä voi ratkaista ongelmaa😡🤬
erittäin hyvä ja kiva peli rakastan sitä 🙂🙂😇😇😊
Rakasta tätä peliä, se on hämmästyttävä ja voit saada uusia ideoita kotiisi
Syy, miksi annan Modern City My Home Designille 3 tähteä, johtuu siitä, että kun painan mainosta saadakseni enemmän pisteitä, se ei vie minua takaisin peliin, vaan palaa jatkuvasti lisää mainoksia ja peliin on vaikea palata. Erittäin ärsyttävää.
vaikuttaa hyvältä peliltä, aloin juuri pelaamaan. se on hyviä malleja. Vaikuttaa hauskalta eikä mitään ongelmia toistaiseksi.
loistava sovellus auttaa minua parantamaan sisustustani
Tässä pelissä oli liikaa vikoja. Toimii tasolla, joka aiheuttaisi minulle ongelmia, laukaisi ketjureaktion, joka voitti ja peli jumiutuisi ja sitten pysähtyisi ja minun täytyisi aloittaa alusta
erittäin viihdyttävä ja helppo pelata ❤️
29. joulukuuta 2021 maksoin 599 saadakseni säästöpossun kaksinkertaisen veloituksen tililtäni, enkä edelleenkään saa mitään säästöpossua, jonka lähetin hänelle kahdesti, enkä ole saanut vastausta vielä. Katsotaan kuinka kauan kestää ennen kuin he palauta rahani
Trendy Fashion Styles Dress Up Pro příležitostné hráče bvgh
Tässä vaiheessa en tiedä, onko CookApps laillinen asu vai vain joukko roistoja, jotka tekevät alkeellisia pelejä saadakseen rahaa. Ajastin/punainen sydän -ominaisuuden on tarkoitus pakottaa sinut käyttämään rahaa helmiin pysyäksesi pelissä, mutta se vain saa minut poistamaan asennuksen. Heidän muut kodin suunnittelupelit toisella tabletillani on keskeytetty määräämättömäksi ajaksi, vaikka olen käyttänyt rahaa helmiin. Hyviä pelejä, pettymys ja laiskoja kehittäjiä, joita ei voi vaivautua tekemään parannuksia niin kauan kuin rahaa tulee sisään.